PR I KOMUNIKACJA MARKETING W NIEMCZECH FILM BIG DADDY EXTRAS

niedziela, 31 stycznia 2010

Złap Beckhama za jaja, czyli autopromocja po włosku

Seks i celebryci świetnie pasują do cyberprzestrzeni. Połączenie tych elementów to gwarancja marketingowego sukcesu. Prowadząca program Le Iene, puszczanego we włoskiej telewizji Mediaset, postanowiła publicznie sprawdzić "rozmiar" Davida Beckhama. Dosłownie.
Zobacz też:
Programy telewizyjne mają wyjątkowo interesujące sposoby na promocję w Internecie. Krążący od kilku dni po Internecie filmik z tego doniosłego wydarzenia obejrzało już ponad milion widzów serwisu YouTube. Szybkość rozprzestrzeniania się tej informacji jest zatem imponująca. Po raz kolejny sprawdza się reguła mówiąca o tym, że dobry marketing wirusowy musi być trochę zboczony. Zresztą zobaczcie sami.



Wielkość penisa Beckhama, piersi Cichopek, tipsy Joli Rutowicz, piesek Paris Hilton... Dlaczego ludzi interesują takie rzeczy? Może dlatego, że kochamy porównywać, oceniać i krytykować?

Jedno jest jednak pewne. Firmy wydają gigantyczne pieniądze na reklamę prasową, telewizyjną i w Internecie. Ale nawet najbardziej kosztowna forma reklamowa nie zastąpi porządnego virala. Przykład Le Iene dowodzi tego w sposób modelowy. Przeciętny Europejczyk wie, że we Włoszech istnieje państwowa telewizja Rai. Teraz usłyszał o prywatnej Mediaset. PR jak się patrzy.

P.S. Całe zamieszanie zostało wywołane przez kampanię reklamową bielizny, w której wziął udział Beckham. Skrót z kampanii w piekielnie nudnym filmiku poniżej :D


 
MemoryFive
Copyright @MemoryFive. Skontaktuj się z autorem drogą mailową

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz